درمان فیستول مقعد با لیزر
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
درمان فیستول مقعد با لیزر
جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 19:16 | بازدید : 72 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

درمان فیستول مقعد با لیزر

درمان فیستول مقعد با لیزر : همان گونه که روز به روز پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی را برای انسان ها راحت تر می کند و رفاه بیشتری را برای همه ی ما فراهم می کند ،پیشرفت علم و فناوری در پزشکی نیز توانسته است به بهبود روش های درمانی کمک شایانی را بکند و راه های نوینی را برای درمان بسیاری از بیماری ها ایجاد نماید .

درمان فیستول مقعد با لیزر

لیزر فناوری جدید برای درمان فیستول

یکی از این فناوری های جدید ، فناوری لیزر می باشد که توانسته است جای بسیاری از عمل های جراحی سنگین و پر عارضه را پر کند.استفاده از لیزر در جراحی فیستول مقعد به خاطر حساسیت و آسیب پذیری ناحیه مقعد در مقایسه با سایر اندام ها ،توانسته است که میزان مشکلات این روند درمانی را تا حد زیادی پایین بیاورد .در واقع می توان گفت که استفاده از لیزر در تمام اعمال جراحی دارای مزایای زیادی می باشد ولی چون فیستول مقعد هیچ راه درمانی به غیر از جراحی ندارد لذا نقش لیزر در این زمینه پر رنگ تر و با اهمیت تر می باشد.

مراجعه به پزشک  : متخصص گوارش

در لیزر درمانی فیستول مقعد ، پزشک به جای اینکه از چاقو و یا تیغ استفاده کند و به بافت های اطراف نیز آسیب وارد کند،با استفاده از اشعه وانرژی ساطع شده از دستگاه لیزر، تلاش می کند تا مسیر فیستول را مسدود کند. از مزایای مهم لیزر درمانی این می باشد که می توان این روش درمانی را با دقت و تهاجم کمتر به عضله ی دریچه ی مقعد و بدون اینکه مریض خون ریزی و دردی داشته باشد انجام داد.چون لیزر دارای این قابلیت می باشد که هم اعصاب آسیب دیده در هنگام جراحی وهم مویرگ های پاره شده را ترمیم نماید.پزشکان جراح این جراحی را بدون بی هوشی عمومی و بدون عوارض ناشی از آن و به صورت سرپایی انجام می دهند.

جراحی فیستول با استفاده از لیزر نیاز به مدت زمان کمتری دارد و با سرعت بیشتری انجام می شود و برای بهبودی بیماری نیاز به مدت زمان کمتری دارد و و زودتر از دیگر روش های درمانی فیستول می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.در این روش درمانی احتمال عفونت و عود بسیار از دیگر روش های درمانی می باشد.در این روش دیگر نیازی نیست که بیمار نگران بی اختیاری مقعد باشد ،چون احتمال آن در روش لیزر درمانی بسیار کم می باشد.در ضمن یکی دیگر از مزیت های پر اهمیت استفاده از لیزر در درمان فیستول این می باشد که در این روش احتمال انتقال بیماری های منتقل شونده از خون مانند HIV و هپاتیت به کلی از بین می رود.

خوشبختانه امروزه با ورود فناوری لیزر به حیطه پزشکی ودرمانی ،استرس ناشی از ورود بیماران به اتاق عمل به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده است و خانواده ها و بیماران می توانند با خیالی آسوده تر نسبت به عمل جراحی ودرمان مشکلات خود اقدام نمایند.و پا به اتاق عمل بگذارند.و در ضمن استفاده از این روش برای پزشکان نیز به خاطر کم تهاجمی بودن و راحتی کار ،آسان بوده و آن ها استقابل بیشتری از این روش درمانی به جای استفاده از تیغ های جراحی می کنند.

برچسب ها: , ,



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 243
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 263
:: بازدید ماه : 4512
:: بازدید سال : 6371
:: بازدید کلی : 15187