آبدومینوپلاستی
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
آبدومینوپلاستی
جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 13:24 | بازدید : 44 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

آبدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم , آبدومینوپلاستی , لاغری شکم با جراحی , هزینه جراحی زیبایی شکم و پهلو ها , برداشتن چربی های شکم و پهلو با عمل زیبایی ابدومینوپلاستی : اینکه همه افراد در آرزوی داشتن یک شکم تخت و مسطح هستند امروزه دیگر آرزویی محال نیست زیرا که بیشتر خانم ها برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و بیشتر تلاش می کنند که با انجام فعالیت های ورزشی و کنترل کردن وزن شان به هدف خودشان برسند اما خیلی اوقات این روش ها هم آن ها را به هدف هایشان نمی رساند. از این رو جراحی زیبایی روشی است که خیلی زود افراد را به هدف شان می رساند.

با توجه به این که انجام جراحی پلاستیک چه برای زیبایی باشد و چه برای بازسازی بدن نیازمند انتخاب های فراوانی است. از این رو مهم ترین انتخاب، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است که شما را به آنچه که می خواهید برساند.

جراحی زیبایی شکم

همانطور که می دانید جراحی های بسیاری برای رفع چربی شکمی و حل مشکل بزرگی و افتادگی شکم وجود دارد و در این میان یکی از قدرتمندترین اعمال جراحی که سبب سفت کردن، تغییر شکل و بازگرداندن شکم ( شل و افتاده ) به حالت اولیه خود می شود جرای آبدومینولاستی است که انجام این جراحی به منظور دستیابی به یک شکم لاغرتر، مسطح تر ( صاف تر )، سفت تر( بدون شلی و افتادگی ) و بدون هرگونه خطوط استریا ( خطوطی که در اثر کشیده شدن پوست بر روی آن ایجاد میشود ) انجام می شود.ا

شکم ایده آل

نرمی و صافی پوست شکم از نظر زیبایی برای خانم ها بسیار اهمیت دارد؛ و معمولا در افرادی که خیلی زود تغییر وزن می دهند و مرتب چاق و لاغر می شوند و بیشتر خانم ها در دوران حاملگی، پوست شکم شان کشیده می شود وکیفیت خود را از دست می دهد و پوست شکم شان خیلی نازک می شود و خطوط ترک ظاهر می شوند و به چشم می آیند. علاوه بر ناحیه شکم خطوط ترک در ناحیه سینه نیز در دوران شیر دهی پدید آمده و به جلب توجه می کنند. معمولا افرادی که برای این جراحی بیماری خاصی نداشته باشند می توانند بدون هیچ مشکلی این جراحی را انجام دهند و از شر شکم بزرگ و افتاده راحت شوند و اعتماد به نفس از دست رفته خودشان را به دست بیاورند.

جراحی زیبایی شکم برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

  • افرادی که چاق نیستند
  • افرادی که با انجام روش های غیر جراحی به نتیجه مطلوب نرسیده اند.
  • افرادی که دارای پوست شل و آویزان در ناحیه شکم و جای ترک هستند
  • افرادی که بر اثر زایمان دارای پوست شل و آویزان و ترک خورده در ناحیه شکم هستند
  • افرادی که بدون انجام زایمان هم دارای شکم بزرگی هستند
  • افرادی که دارای اضافه وزن و تجمع چربی فقط در ناحیه شکم باشند
  • افرادی که دارای پوست اضافه و توده چربی در ناحیه شکم می باشند
  • افرادی که دارای عضلات ضعیف شده در ناحیه شکم می باشند
  • افرادی که دارای خطوط استریا در ناحیه شکم می باشند.
بخوانید :  سوالات متداول میکرونیدلینگ

از چه سنی عمل آبدومینوپلاستی را می توان انجام داد؟

جراحی زیبایی شکم با اینکه برای افراد محدودیت های خاصی را ندارد و این عمل جراحی برای تمامی سنین قابل انجام است، اما بسیار مشهود است که بیشتر مراجعین ، خانم هایی می باشند که بعد از بارداری دارای شکم بزرگی هستند و با انجام این جراحی خواهان بازگرداندن ظاهر شکم خود به قبل از دوران بارداری شان هستند.

انجام این جراحی برایافرادی که دخانیات مصرف می کنند صورت نمی گیرد از این رو این عمل باید بر روی افرادی انجام شود که در وضعیت سلامت کامل به سر می برند. و افراد سیگاری نیز دو هفته قبل از انجام آبدو مینوپلاستی باید سیگار خود را کنار گذاشته و بلافاصله پس از عمل نباید مبادرت به کشیدن سیگار بکنند.

ملاحظات ضروری در عمل جراحی آبدومینوپلاستی (تامی تاک)

۱)  تامی تاک یک جراحی کاهش وزن نیست!

درباره این جمله باید بگوییم که بیشتر افراد بر این باورند که با آبدو مینوپلاستی می توانند وزن کم کنند اما باید بگوییم که جراحی آبدومینوپلاستی یک روش کاهش وزن نیست و هرگز نمی تواند به عنوان جایگزین رژیم غذایی یا ورزش در نظر گرفته شود. این جراحی برای رفع چربی های ناحیه شکمی می باشد از این رو رعایت رژیم قبل و بعد از جراحی بسیار در تاثیر گذاری این جراحی مهم است.

۲) بارداری بعد از جراحی تامی تاک

جراحی زیبایی آبدومینوپلاستی در افرادی که قصد باردار شدن در آینده را دارد، هیچ منعی ندارد اما افرادی که قبل از بارداری این جراحی را انجام می دهند باید در نظر داشته باشند که بارداری می تواند شکم ان ها را دچار تغییرات کند.

۳) مصرف سیگار و آبدومینوپلاستی

در پروسه نقاهت و بهبود زخم ها پس از انجام جراحی زیبایی شکم مصرف سیگار جزو عوامل خطرزای معنادار است. از این رو لازم است که افراد سیگاری حداقل ۱۵ روز قبل از انجام عمل؛ سیگار خود را کنار گذاشته و در طول دوره نقاهت خود نیز از مصرف سیگار پرهیز نمایند.

۴) استفاده از درن پس از تامی تاک

به منظور خارج شدن مایعات مترشحه از زخم ها دو لوله درن در حین عمل جراحی ( که پس از انجام عمل جراحی توسط بدن تولید می شود) در بدن بیمار کار گذاشته می شوند. مدت زمان ماندن این درن ها به مدت یک هفته در بدن بیمار است و در اولین ویزیت پس ازجراحی توسط جراح درن برداشته می شوند.

۵) برش های جراحی در تامی تاک

در این نوع جراحی با توجه به محل برش ها تمامی اعمال جراحی از خود اسکار یا جای زخمی بر جای می گذارند. اما یک جراح پلاستیک متخصص و متبحر می تواند که با برش های بسیار حرفه ای کمترین رد را بر جای بگذارد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 151
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 171
:: بازدید ماه : 4420
:: بازدید سال : 6279
:: بازدید کلی : 15095